Veelgestelde vragen
Bestelling en levering
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij zorgen voor de verzendkosten. Al onze producten worden 100% gratis thuisbezorgd in Nederland en België.
Wat is de levertijd van de bestelling?
Wij verzenden de producten rechtstreeks vanaf de leverancier, zodat wij kunnen besparen op opslag-, verzend- en verpakkingskosten. En bieden u de producten aan tegen een gunstige vaste prijs.
De gemiddelde levertijd is 7-15 dagen. Tijdens drukke periodes (bijv. feestdagen) kunnen de levertijden iets langer zijn.
Wilt u weten wanneer uw pakket wordt geleverd? Controleer eenvoudig en snel de status van uw bestelling op de pagina "Bestelling volgen"!
De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan de levering van een bestelling soms vertraging oplopen. Heeft u uw bestelling 3 dagen na de verwachte levertijd nog niet ontvangen? Neem contact met ons op.
Ik mis enkele producten in mijn bestelling, hoe kan dat?
Aangezien wij met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden. Als er artikelen ontbreken in uw bestelling, ontvangt u deze meestal na 2-3 dagen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze terugsturen?
Ja, u kunt elke bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
Ik wil een artikel terugsturen, wat moet ik doen?
Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. De producten moeten in hun oorspronkelijke staat worden geretourneerd, met de etiketten en labels eraan vast. Het product moet vrij zijn van tekenen van slijtage.
Een retourzending moet altijd vergezeld gaan van een track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Zodra wij uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt bijgeschreven.
Email ons om het retourformulier te ontvangen!
Volg uw bestelling
Waar kan ik mijn track en trace code vinden?
Op deze pagina kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invullen om uw pakket te volgen.
De track en trace code toont geen informatie, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat uw pakket bij het verzendbedrijf is aangekomen, is de track-and-trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er een zekere vertraging kan zijn (2-3 dagen).
Hoeveel bedragen de verzendkosten?
Wij zorgen voor de verzendkosten. Al onze producten worden 100% gratis thuisbezorgd in Nederland en België.
Wat is de levertijd van de bestelling?
Wij verzenden de producten rechtstreeks vanaf de leverancier, zodat wij kunnen besparen op opslag-, verzend- en verpakkingskosten. En bieden u de producten aan tegen een gunstige vaste prijs.
De gemiddelde levertijd is 7-15 dagen. Tijdens drukke periodes (bijv. feestdagen) kunnen de levertijden iets langer zijn.
Wilt u weten wanneer uw pakket wordt geleverd? Controleer eenvoudig en snel de status van uw bestelling op de pagina "Bestelling volgen"!
De verwachte levertijd is verstreken, waar blijft mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden bestellingen binnen de verwachte levertijd geleverd. Helaas kan de levering van een bestelling soms vertraging oplopen. Heeft u uw bestelling 3 dagen na de verwachte levertijd nog niet ontvangen? Neem contact met ons op.
Ik mis enkele producten in mijn bestelling, hoe kan dat?
Aangezien wij met verschillende leveranciers werken, kunnen producten afzonderlijk worden verzonden. Als er artikelen ontbreken in uw bestelling, ontvangt u deze meestal na 2-3 dagen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak.
Ruilen en retourneren
Ik ben niet tevreden met mijn bestelling, kan ik deze terugsturen?
Ja, u kunt elke bestelling binnen 14 dagen zonder opgaaf van reden retourneren.
Ik wil een artikel terugsturen, wat moet ik doen?
Als u niet tevreden bent met uw bestelling, kunt u deze binnen 14 dagen na ontvangst ruilen of retourneren. De producten moeten in hun oorspronkelijke staat worden geretourneerd, met de etiketten en labels eraan vast. Het product moet vrij zijn van tekenen van slijtage.
Een retourzending moet altijd vergezeld gaan van een track & trace code. De verzender is altijd verantwoordelijk voor de verzending.
Zodra wij uw geretourneerde artikelen hebben ontvangen, zorgen wij ervoor dat het aankoopbedrag binnen 14 dagen op uw rekening wordt bijgeschreven.
Email ons om het retourformulier te ontvangen!
Volg uw bestelling
Waar kan ik mijn track en trace code vinden?
Op deze pagina kunt u uw e-mailadres en bestelnummer invullen om uw pakket te volgen.
De track en trace code toont geen informatie, hoe kan dit?
Vanaf het moment dat uw pakket bij het verzendbedrijf is aangekomen, is de track-and-trace informatie beschikbaar. Houd er rekening mee dat er een zekere vertraging kan zijn (2-3 dagen).